doooooown.

idag har min dag varit oerhört smidig. This is the story.
- pappa väcker mig alldeles försent = hinner inte gå i duschen.
- det tar evigheter innan jag hittar rätt tröja jag ska ha på mig.
- vilket betyder att jag inte hann äta mycket morgonmål.
- när jag skulle gå iväg till cykeln, hade mamma stoppat bort min jacka, vilket betydde att jag fick oerhört brått att söka en jacka.
- när jag hittat en tjock tröja, öppnade jag dörren, försenad. Och det ösregnade till min stora förtjusning.
- då var jag tvungen att ta en jacka i alla fall, och det fick bli mammas fula jacka.
- då var jag försenad, fem minuter, typ, och när jag skulle ringa min kompis att jag var lite försenad, hade hon stängt av telefonen :D
- jag cyklade i ösregn, och när jag anlände till skolan var glasögonen dimmiga, håret hängde i stripor, och jag var så våt så man kunde vrida ur mig.
- och då började solen skina och det retade mig enormt.
- när vi kom in i klassen skulle vår "härliga" studerande (jag går i en skola där de som studerar till lärare undervisar ibland, vilket suger).
- denna "härliga" studerande pratade i 45 minuter om bråk ; vilket jag förstås kunde allt om (matte).
- jag markerade varenda gång hon ställde en fråga, jag fick svara på 2 frågor av typ hundra.
- sedan hade vi gymnastik, vilket verkligen är mitt hatämne. sämre saker är svårt att tänka sig.
- jag glömde jackan vid ett ställe i gymnasiken, och fick inte gå och hämta den = elak gympalärare - stajl.

= förkyld och sur.
och pricken över i:et = vi ska till Ammarnäs på söndag, jag blir förkyld några dagar före, väldigt rädd om jag ska bli febrig precis då. hjälp.

HEJA SMIDIGA DAGAR!


Kommentarer
Postat av: Mexi

Snyyggt jobbat. ;)

Trevlig dag asså!

2010-09-03 @ 13:24:27
URL: http://mexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0