Valla

idag har det varit en riktigt tuff dag. två förhör idag, ett finskaförhör (+!#-**~!?¤) och ett biologiförhör. tack och lov gick det bra, så jag inte skulle deppa resten av dagen. xd sedan hade vi ännu gymnastik, vilket innebär
- att man måste ha fula kläder på sig i skolan (stor t-shirt, säckiga mjukbyxor närmare bestämt)
- man måste ta med sig cykeln och se ut som en idiot i hjälm och fula kläder
- man måste cykla hela vägen till gymnastiken, där vi nu har det, och så måste man cykla 1000 kilometer under hela dagen
- man ser fullständigt dum ut eftersom att man suger på gymnastik.

men, dagen är avklarad, och jag är på ett jäkla bra humör. imorgon ska vi och valla får med hundarna till Somero (öhm, nånstans i södra finland.. i think.) och jag kommer självklart fotografera en massa eftersom att det är en massa andra aussies (alltså Australian Shepherd, en vallhund då, läs mer om Australian Shepherds HÄR) där också. men ikväll tänker jag mysa framför datorn / tvn och äta popcorn och packa inför imorgon (för jag har fixat ledigt från skolan. YES)

så, det blir 50-50, både jobbigt men härligt.

juste, Mexi undrade om man skulle kalla mig Dorothe eller Lotta.
jag brukar ju kommentera med namnet Dorothe, eftersom att det är mitt smeknamn på internet skulle man kunna säga. Jag heter det på typ gSm så därför är jag alltid van att skriva Dorothe när jag kommenterar. Men jag heter Lotta påriktigt, så Mexi, och alla ni andra, ni får gärna kalla mig Lotta. :3 men självklart får ni kalla mig en massa annat, som dorothe, fjärilslarven, stålmumin, och så vidare.  :'>

yes, ha en bra dag då, för det ska jag ha 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0